1 Temmuz 2010 Perşembe

sabrım test ediliyor galiba

işimle ilgili daha doğrusu iş yerindekilerle ilgili sıkıntımı bir türlü atamadım.Benmi sorunluyum onlarmı henüz anlayamadım.Sanmayınki herkesle papazım..değilim..Sadece bir ekip komple bana gıcık derdim onlarla geri kalanla sorunum yok ama gel görki o ekip burnumun dibinde.Hani insanın sevmediği ot dibinde bitermiş ya öyle işte.Şu kırk yaşındaki kız kurusu kafayı gerçekten benimle bozmuş durumda ne yapsam batıyo hatuna.Sabah geldim şirkete hastayım geberiyorum kaburgalarım kırılmışcasına ağrıyor.Bunun sebebide taşınıyoruz diye ev temizliği yaptık nedeni bu.Bu geldi bana dediki hergün pencereyi açarsan olacağı budur dedi..ohh olsun dercesine söyledi sesinin tonundan hissettim hiçde iyi niyetli değildi.Bende dedimki pencereyi ben açmıyorum sizin ekipten birileri canı sıkılınca gelip açıyo sonra yine sizin ekibinzden biri kalkıp kapatıyo dedim.Hatun bir saldırdı bana herkesin içinde bana diyoki sanada laf söylenmeye gelmiyo hemen lafı yapıştırıyosun..Bende dedimki sabah sabah kavga edemicem sus.Sonra bu kendi kendine homurdandı yok efendim insanlara anlam veremiyomuşta insanlar neden bu kadar tepkililermişte herşeye laf sokmaya çalışıyolarmışta diye cırlayıp durdu.Be kadın sen bana saldırdın herkeste senin ses tonunu duydu iyi niyetli olmadığını düşünenin tek ben olduğumuda sanmıyorum.Eğer diğer ekip arkadaşların senin iy niyetli olduğunu düşünseydi onlarda üstüme bir posta saldırırdı ama onlar sadece dinlemekle yetindiler.Bide bu ekip kendi içindede birbirlerini sevmezler dışardan bakınva ayy canım çok güzelsin çok iyisin diyorlar ekipten bir kişi o an orda olmasın off ki ne off ne ucuzluğu kalıyor ne fesatlığı.Sadece benimle uğraşmıyorlar yani aynı zamanda birbirlerininde kuyularını kazıyorlar.Allahım bana güç verde şunların hakkından geleyim diye hergün dualar ediyorum ama yok hergün daha fazla tüketiyorlar ömrümü.Artık eskisi gibi değilim daha bencilim daha acımasızım,agresifim.Yakında insanlıktan çıkıp onlarla onlar gibi başaçıkıcam.
Fark ettimde 3 gündür blok yazıyorum nerdeyse hepsi o pisliklerle ilgili.Dün hayatımda bir anlıkda olsa güzel bişey oldu.Bu kadar zamandır sosyal ağlarla uğraşırım hayatımda ilk kez bu ağlardan tanıştığım birine karşı bişiler hissediyorum ve daha dün tanıştık.Allahım istediğim mucize gerçekmi oluyor yoksa benmi mucize beklediğim için böyle hissediyorum bilmiyorum ama ufacık bir heyecan geldi hayatıma:)lütfen allam devamıda gelsin.Yine yarım yamalak kalmayayım ortalıkta.Söz veriyorum bu sefer nankörlük yok.Olsun olsun lütfen olsun hem 3 ay önce gittiğim falcıda bana söylemişti hayatında bu isimde birisi giricek diye:)O kişi bu hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder