21 Temmuz 2010 Çarşamba

beyni ezilmesi gerekenler

yeminle şu işyerimdeki insancıkları hepsini birbirine bağlayım şirketin terasından aşağı atmak istiyorum.Bu kadarmı tuhaf olur insan evlatları anlamadımki.
Şimdi bir tane satış müdürü diye geçinin bodur tavuk var müdür olalıda daha 6 ay oldu ama adamın boyu var 1.50 cm ama adamda bir ego var birmilyon.Böyle kasıntı kasıntı konuşmalar kendini bi bok sanmalar falan.Bide satış sirektörü var oda iyi biridir severim onu ama nedense o bodur tavuğu müdür yaptığı için kıl oldum onada.Gerçi adam ne yapsın doğru düzgün olanların hepsi kaçtı gitti oda elinde olanı değerlendirdi.Birtek bu kalmmıştı zaten.. ama bodur tavuğu görme aklınca direktöre özeniyo .O adam ne yaparsa aynısını yapmaya çalışıyor.Öyleki adam kapıdan girip elini cebine koyup günaydın der arkasından hop bodur tavukda girer oda elini cebine koyup günaydın der böyle kıl işte.Bide bütün herşeyde beni arıyor beni yanına çağırıyor falan..hayır adamın kıllığını o boğazını sıkasım geldiği konuşma tarzınıda geçtim adam kokuyor yahu 5 km öteden alırsın adamın kokusunu.Tabi normal karşılıyorum adam müdür oldu eşek yüküyle para alıyo daha götüne pantolon almadı 3 yıla yakındır burdayım aynı pantolon aynı gömlek aynı ayakkabıyle geliyo.Düşünüyorum maddi durumu kötü olsa ev geçindirse falan anlarım hayat mücadelesi veriyor falan derim ama adamın hiç bir sorumluluğu yok be.Evli değil ailesiyle yaşıyo e kuzenini tanıyorum kuzeninin anlattığına görede durumları kötü değil hatta iyi bile sayılır.ee..derdin ne senin yeminle bu yılki doğum gününde personeli ona kıyafet aldı.Değiştirsin diye artık şu kıyafetleri ama yok adam giymiyo.Yine aynı ceket aynı gömlek aynı pantolon aynı ayakkabı hatta aynı kravat.Artık geceleride onlarla yattığını düşünüyorum.Lan herşeyi geç adam pazartesi sabah saçına bi jöle sürüyo yemin ederim cumaya kadar aynı jöle kalıyo çünkü artık saçları kepekleniyo kokmaya başlıyo anlıyosun kalmış jöle olduğunu.Hadi kıyafetini değiştirmiyosun onunla yatıyosun anladık bari kafanı bir yıka gözünü seveyim tahammül edemiyorum artık bu kokuya.Birde benim müdürm olacak adam var.Adama dünya yanıyor desen umrunda olmaz banane der çeker gider.Çok rahattır..ammaa şöle bir problem var adam kdınlardan nefret ediyor.Karısındanda boşanmış zaten..ekipteki tek kızda benim e haliyle adamın benide pek sevdiğini söyleyemeyeceğim..hatta nefret ediyor gibi geliyor..Ben oan bişey yapmadım işimi yaparım kimsenin işine karışmam.Şöle bir durum var dedimya adam rahat diye sürekli kendi üstünde sorumlulukları başkasının üzerine atmyaı seven bir tip aslan hiç birşeyin sorumluluğunu kabul etmez.Banada sürekli benim işim olmayan şeyleri kendisinin yapması gerekn şeyleri yap diye verince deli oluyorum.Birde adamın konuşması bir garip..söylediği herhangi bir cümleyi daha tek seferde anlayan olmamıştır.Çok hızlı konuşuyo rapçiler gibi..bi tek günaydınını anlıyorum onunda tahmin ediyorumda cevap veriyorum.Ay birde adam belli etmemeye çalışıyor ama feci abazan istanbul.nette falan üyelikleri var hiç çekinmiyo girerkende arada webcam falanda açıyo..yuhh diyorum..çoğu gece evi işine yakın olmasına rağmen eve gitmeyip terasta yatıyor.Tabi sadece yatmakla kalmıyor..kafayıda çekiyorlar..daha allah bilir neler yapıyoda biz bilmiyoruz..belki karı kız falanda atıyordur..neyse benden uzak olsunda kimi atarsa atsın terasada ne yapayım..zaten üst katlardaki kızları mutlaka götürmüştürde neyse..karılar bizim kattan çıkmıyolar akşama kadar şey beyciğim bi kahve yapayım içelim karşılıklı muhabettindeler..ay aman neyse burdan ayrılırsam eğer hiç birini tanımam artık zaten..ayrıca benimle aynı katta olan yellozlardan artık bahetmeye bile gerek duymuyorum onlar artık çirkeflik,yalakalık,yosmalık,kancıklık ve en önemlisi kaşarlık konularında kendilerini aştılar hemde baya bir aştılar..
birde varya şu çifte standart olayına gıcık oluyorum bu kaşarlar ekibi 5-6 yıldır burdalar diye kendilerini herşeye yapmaya haklı olarak görüyorlar.kendilerine özel servis bile istediler neymiş efendim evlerine geç gidiyolarmış ya başka bir servis onların evinin oraya gidecekmiş yada özel servis istiyolarmış..ciddi ciddi talepte bulundular he öyle lafla falan değil..tabiki kabul edilmedi yok artık daha nelerde bunu talep etmiş olmaları bile kendilerini bişey sandıklarının göstergesidir..nesin sen bea Cleopatramı?yoksa Hürrem sultanmı?3-5 kişi ay canım çok güzelsin ay bugün kıyafetin ne güzel yakışmış dedi diye kendini ne sandın altı üstü götü kalkmış bir kaşardan ibaretsin..işin özü bunlar birbirlerine ne kadar yakın görünüyorlarsa bir okadarda birbirlerinden nefret ediyorlar aslında çünkü birkaç yıl öncesine kadar bunları birbirlerini yiyolardı..şimdi artık alıştılar birbirlerine yeni kanlar arıyorlar..tabiki o kanda malesef benim..ammaa kanımı emmlerine izin vermeyeceğim.Eskisi gibi değilim zaten önceden susardım cevap vermezdim ya sabır der otururdumda şimdi yapıştırıyorum cevabı hatta bişey yapmasalar bile yapıştırıyorumki yaklaşacak cesareti bulamasınlar diye.
Ay neyse valla yine içim şişti bunlardan bahsederken.Farkında olmadan tüm hayatım onlar olmuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder