7 Temmuz 2010 Çarşamba

nasıl bir acıdır bu böyle:(

allahım sana geliyorum tabirinin cuk oturmuş halini yaşıyorum diyebilirim.Canım acıyo..sebebide işden dönerken kaldırım taşlarında birine takılıp yere kapaklanmam:(ilk önce canım yanmadı bişi olmadı sandım ama eve geldim bi baktım pantolonumun diz kapağı yırtılmış ve dizim parçalanmış zaten görüntüyü görünce hemen yatalak hasta tribine girdim..Duş alayım iyi gelir dedim duşa girmemle çıkmam bir oldu..o sıcak su iyice yaktımı canımı..küçük çocuklar gibi düştüm diyede annemede bişey söyleyemedim söylesem biliyorum önce bi kızacak kazık kadar kızsın kaldırım taşını nasıl fark etmezsin diye..ama duştan çıktıktan sonra dayanamadım söyledim ama ana yüreği dayanamadı dizmin o şişmiş davul gibi olmuş morarmış halini görünce..hemen tendürdiyot sürdü gazlı bez sardı falan..ama benim canım hala acıyor.
Neyseki kimsecikler görmedide düştüğümü bide bu acının üzerine rezil olmaktan kurtuldum..
Tek avuntum bu valla yoksa şuan allah canımı alsın iniminim inliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder