31 Ağustos 2010 Salı

Yine Ortada Kaldım

Budur..nihayetinde kendi kendimi tüketmeyi başardım.Gidip bunalımla eski sevgiliyle barıştım ya adam resmen öküz çıktı.Hoş zaten sevmiyordum onu sadece daha iyisini bulana kadar onu elimde tutacaktım ama adam tam anlamıyla bir öküzmüş.Ben kalkıp buna mesaj atmıştım seni hala seviyorum falan diye buda oltaya gelmişti.Biz böyle msnde facebookta aşkım sevgilim modundayken adam bir anda bana evlenip boşandığını söyledi...hönk..nasıl yani dedim..3 yıl evli kaldım sonra boşandım dedi..Bende dedimki sen ilk buluştuğumuzda bana evlenip boşandığını söylememiştin 3 yıl nişanlı kaldım evlenicekken kız hostes olmak istiyorum deyip gitti demiştin dedim.Hayır ben öyle demedim evliydik dedim dedi..tövbe tövbe..ay ben bir sinir oldum resmen adam gözümün içine baka baka yalan söylüyor.İyi tama deyip geçtim ama görünürde sadece öyle dedim içimden saydırıyorum ama dedim sen görürsün madem böyle bi yalan söyledin bunun acısını senden çok fena çıkartacam.He birde ilk göüştüğümüzde bana 30 yaşındayım demişti ki ben o zaman 20 yaşındayım..o gün bile bana fazla gelmişti yaş farkı daha sonra 40 olduğu ortaya çıktı..ama beyimiz inatla hayır ben 30da demedim diyo..lan dedim 3 gün sonrada çocuğum var diye çıkarsa heralde o uzun saçlarını tek tek kopartır bi tarafına sokarım..ama ben bunun altında kalamam zaten adammı sevmiyorum sırf zaman geçsin diye yanımda tutuyorum birde bu kadar yalana tahammül edemem.Sonra bu dediki 1 haftadır konuşuyoruz haal görüşemedik sürekli görüşmemek için bahaneler üretiyosun sevgilimiyiz değilmiyiz anlamadım istersen biraz daha düşün bana dönme meselesi falan dedi..E tabi ben dünden razı hemen atladım teklife tamam dedim artık görüşmeyelim..Hemen ardındanda msnden facebooktan falan çıkarttım ama engellemedim..Keşke engelleseymişim..Msnden çıkartınca hemen facebooktan mesaj atmış ne gerizekalı şeysin sen bumuydu senin sevgin pehh diye yazmış..Ben bu gerizekalı lafını duydum kan beynime sışradı resmen sen kimsin lan bana gerizekalı diyosun ben sana bir kere bile yalan söylemedim kırktane yalanaı ardarda sıaralayan sensin üstüne inkar eden yine sensin..Başladım cevap yazmaya ben zaten seni sevdiğim için yazmadım ben yıllardır Bay S'yi seviyorum sen dahil herkes birer araçtınız asla amaç değildiniz dedim.Sana yazmamın nededine bunalımdaydım Bay S'den dolayı..bunalımdan çıkana yanımda biri olsun istedim o kadar dedim..Beyefendinin bana yazdığı cevap kaşarsın işte..hönk...şimdi kaşar olmam için önüme gelene vermem lazımki asla hayatımda böyle birşey yapmadım..aile anlayışıma ters bunu oda çok iyi biliyior ama sırf kuyruk acısından saldırıyor işte köpek..Neyse cevap yazdım kaşar olsam sana verirdim ama vermedim ben hayatımda tek bir kişiyi sevdim onun dışında kimseyi sevmedim dedim..Cevabı aynen şu sana verirdim ne demek?bu kaşarca değilde nedir?sen o burnunu gördünmü dedi..tövbe yarabbim bana sabır ver dedim..burnunu gördünmü demeside günün birinde burnum çok çirkin param olsa hemen estetik yaptırıcam demiştim ordan aklınca vurmaya çalışıyor.benmi yanlış anlatıyorum yoksa adammı mal lafı istediği yerinden anlıyor çözemedim.Ben yine cevap yazdım çirkinleşme evet benim burnum çirkin peki sen hiç aynada kendine baktınmı?lan seni görenler tövbe bismilllah yolda görsek yolumuzu değiştririz diyorlar..1.50 boyunda,obez,sarışın,kafasında saç kalmamış kenarlarda az biraz var onlarıda uzatmış beline kadar,konuşurken bir kadından daha fazla kırıtan erkeğe erkekmi denir be..Birde sözüm ona 5 yıl önce Almanya'dan gelmiş ya Türkçesi hala bozuk kelimeleri bozuk söylüyo ve bunun havalı olduğunu sanıyor beyimiz.Lan bu tiple bu karakterle 3 yıl evli kalabildiğine şükret ben 3 gün zor dayandım..Kesin kadın sana basmıştır tekmeyi senin gibi eziği ne yapsın dedim ve sonra her yerde engelledim.
Sonuç yine sap gibi kalakaldım öylece yalnız başıma..allam neydi benim günahım kimin ahını aldım kim bana niye beddua ettide mutlu olamıyorum hep çürük çarık insanlar beni buluyor..Çok bişey istemiyorum yahu yakışıklı olmasınada gerek yok azcık eli yüzü düzgün yüzüne bakılır cinsten bişey olsun ama karakteri sağlam olsun yeter..Pilissss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder