2 Eylül 2010 Perşembe

Hüsranla Biten İftar Yemeği

Geçen hafta şuanda işten ayrılmış olan eski iş arkadaşım aradı Cumartesi yeme içme bize iftara gel dedi.Gelirimde ne olduki bu kadar ısrar ediyosun dedim.Eşimin 2 tane bekar arkadaşı var ikiside ilik gibi çocuklar işleri güçleride sağlam gel kaçırma dedi.Allah Allah ben bunu duyarda dururmuyum hiç hemen geliyorum dedim.Bana bunu söylediğinde Salı günüydü Cumartesiye kadar deli gibi alışveriş yaptım ayne giysem ne giysem diye düşünüp bişey bulamayınca yeni yen icicler aldım hemen.Eve geldim aldıklarıma baktım iftar yemeği için çok abartılı sanki kına gecesine gidecekmişim gibi şeyler almışım.En kestirme yol bildiğin yoldur deyip koyu renk kot üzerine beyaz straplez bluz,üstünede ince beyaz tek omzu böyle düşük bişey giydim.Aynada baktım he dedim şaptın şeker oldun ama başka çaren yok aldıkların çok abartı.O çocuklar beni öyle görseler nerden çıktı bu deyip zaten kaçarlardı.Neyse Cumartesi günüde şu bana kaşar diyen eski erkek arkadaşımı paylayacaktım.Öğlen Acıbademde buluşcaz öyle konuştuk.Tabi ben ona gitmeden önce oturdum biyerde hem kahvaltı yaptım hemde ona neler söyleyeceğimi düşünmeye başladım.Tam o anda arkadaşım aradı ne yapıyrsun diye.Hiç dedim sana gelemden gidip Bay C'yi paralamam lazım dedim anlattım durumu bana kaşar dedi diye..Ay boşver çık gel dedi haberde verme gelmeyeceğini beklesin dursun orda dedi.Düşündüm en büyük ceza bu olur heralde dedim.O sıcakta güneşin altında belesin dursun dedim ve arkadaşıma gittim başladık yemek yapmaya akşama kadar 4-5 çeşit yemek yaptık.Telefonuma bir baktım 22 cevapsız arama bir kahkaha attım ama tabi aramadım onuda.Akşam oldu iftara gelegele bir tane evli çift geldi.Ben delirdim.Bu kadar hazırlığı bir evli çift içinmi yaptım diye.Arkadaşımın eşi dediki diğerlerinin işi çıkmış iptal etti.Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü.Bu kadar hazırlığı boşuna yaptım.Bütün gece evli bir çifte ve 4 yaşındaki veletlerine hizmet ettim durdum..Bir daha bu kadar hazırlık yaparsam ne olayaım.

2 yorum:

  1. off çookötü olmuş yaa bari gidip bay c'yi paylamış olsaydın için rahat ederdi

    YanıtlaSil
  2. hemde nasıl rahat ederdi valla diyemedim her şey içimde kaldı..hırsımı köfteleri yoğururken köftelerden çıkardım:)

    YanıtlaSil