20 Ağustos 2010 Cuma

iyi halt ettim

Ben şimdi depresyondayım ya hani..he işte depresyondan çıkmanın en iyi yolu eski sevgilidir diye düşünüp hop hemencecik eski sevgilimle barıştım.Onu sevmememe rağmen hatta en ufak bir ilgim olmamasına rağmen ona facebookdan mesaj atıp seni hala seviyorum dedim.Adam o kadar aptallaştıki senin o olduğunu nerden bileyim ya o değilsen ya onun şifrelerini kıran biriysen falan diye saçmalamaya başladı.Sonra dediki seninle birlikte yaptığımız şeyleri anlat.Tabi en ince detayına kadar anlattım ve inandı ben olduğuma.Sonra bir başladı aşkım,balım,böceğim,kadınım seni çok özledim canım cicim diye.Tabi ben adamı sevmediğim için hiç bişey demiyorum ona her dediğine hı evet bende canım diyip diyorum.Asla seni seviyorum aşkım falan demedim..diyemedim..Sadece o dediği zamanlarda 'bende' dedim.İçimden gelmiyor anacığım ne yapayım ben adamı sevmiyorumki sadece tutunacak birine ihtiycanm vardı tek adayda oydu yani onun beni reddetmeyeceğini biliyordum..emindim bana döneceğinden..öylede oldu zaten ama ben onunlada mutlu değilimki ben bir önceki yazıda bahsettiğim adama aşığım sadece boşluktan kurtulmak istedim.Arayanım soranım olsun istedim.Hem bir ay sonra doğum günüm ben özel günlerde yalnız olmayı hiç sevmem mutlaka birinin yanımda olması lazım mutlaka birinin ilgilenmesi lazım ama yine kötü oldu.Adam evlilik planları yapmaya başladı bile..Sabahtandır gelinlik resimleri falan atıp duruyor.Yok sana bu çok yakışır şurası şöyle olsun burası böyle olsun diye başladı..Ben istemiyorum yahu ben sadece boşluktan çıkana kadar vakit geçirmek istiyorum.Bunu ona nasıl anlatırım bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder