4 Ağustos 2010 Çarşamba

Tatilin iyisi kötüsü olmaz dememek lazımmış kötüsüde oluyormuş

Bundan 1-1,5 ay önce ablam dediğim arkadaşım aradı.Assos'a gidecez 2 günlüğüne iş yerinden izin alabilirmisin dedi hafta sonuyla birleştirip 3-4 gün kalır geliriz dedi..Tabi ben havalara uçuyorum tatile gidicem diye..yüzümde güller açıyor resmen..İzin aldım işyeirmden tabi bir hafta öncesindede deli gibi alışveriş yatım her çeşit bikini,tankini,mayokini falan aldım..Hepsinede ayrı pareo aldım..güneş kremleri,bronzlaştırıcılar,kakao kremleri vs..Tabi biz başta 5 kişi gidiyorduk.Ben,arkadaşım,onun eşi,başka bir arkadaşım ve onun kardeşi ama arkadaşımın amcası vefat edince o gelemedi haliyle kardeşide gelemedi.Ben kaldımmı evli bir çiftin yanında sap gibi..neyse..Gideceğimizin bir önceki günü akşam konuşuoruz anamm bir anda dediki Saroz'a gidiyoruz.Ben aptallaştım o anda ne Saroz'u Assos dememişmiydin diye.Bana dediki hayır sen yanlış anlamışsın ben Assos dedim dedi.Lan dedim hadi yanlış anladım desem yok yani anlamaım çünkü Behramkale falan dedi.Saroz'da Behramkale olmadığına göre?Daha baştan tatile bir moral bozukluğuyla girdim ama dedimki böyle düşünme tatilin iyisi kötüsü olmaz hem Saroz'da güzel bir yer dedim ve ertesi sabah yola çıktık.Arkadaşımda hamile çok fazla gelemiyor sıkıntıya.Tekirdağ'da kahvaltı yapalım dedi e tabi bende onlara uymak zorundaydım neticede onlarla gitttim bende tamam dedim.Bende çok bilmem yolları.Biri beni bıraksa biryerde kaybolurum valla.Arkadaşımın eşide yolu karıştırdı heralde tekirdağ merkeze inmeden Çanakkale tarafına biyere saptı heralde.Arkadaşımda senmisin yolu karıştıran diye bir başladı bağırmaya ama nasıl varya  öyle böyle değil çocukken annemle babam tartıştığında çok korkardım tek bir noktaya sabitlenip bakardım kımıldamadan bir anda öyle oldum.O anki halleri gözümün önünden gitmiyor..Arkadaşım avazı çıktığı kadar bağırıyor ben açım hamileyim beni anlamıyosun sen yolu karıştırmadın bu yolu denemek istedin bilerek yaptın bunu diye nasıl bağırıyo eşide yumruğunu sıkıyo dişlerini kasıyo hızlı hızlı nefes alıp veriyo yumruğunu kaldırıyor.O an aklımdan geçen tek şey eğer ben olmasaydım o yumruk arkadaşıma inermiydi?bence evet inerdi.Neyse kavga dövüşle geldik tekirdağa Alibaba'mı ne öyle biryere girdik kahvaltıya yaptık kahvaltıyı çıktık tekrar yola.Bunlar tabi hiç bişey olmamış gibiler benimse yüreğim ağzımda bekliyorum tekrar kavga edelermi diye.Neyse biz 6-7 saat yol giderek vardık Saroz'un Güneyli koyuna.Neden 6-7 saat demeyin o kadar çok yerde durdukki ben bile nerdeyse beni bırakın gidin ben İstanbul'a dönüyorum diyecektim.Güneyli'de Mercan otel diye bir otele girdik.Arkadaşımın eşide otelin sahibini daha önceden tanıyormuymuş neymiş öyle bişey...Neyse biz yerleştik otele hemen çıktık otelin havuzuna girdik falan akşam yemeği içinde Gelibolu'ya indik falan o gün öyle geçti.Ertesi gün oldu.Yine denize girdik,havuza girdik,güneşlendik,etrafı gezdik falan öğlen yemeğin otelde yiyecektik odama gittim hazırlanıyordum arkadaşımın eşi geldi öğlen yemeğinede Gelibolu'ya iniyoruz dedi bende tamam dedim.Gittik..arkadaşımın eşinin bir huyu var beni deli ediyor.O neyi nasıl seviyorsa sende onu sevmek zorundasındır.Eğer sevmiyorsan senden bilgisizi,cahili,zevksizi yoktur.Bunuda söyler he sen böylesin diye.Yine gittik biyere ben balık yiyemediğim için yani mideme dokunduğu için köfte tavuk falan yiyorum.Tabi bana demediği kalmıyor.Balığın cennetine gelinirde bunlarmı yenirmiş..olurmuymuş öyle şey..sen bişey bilmiyosun..sen ne anlarsın zaten gibi..Bende sinirleniyorum ama hem arkadaşımın eşi olduğu için hemde benden yaşça büyük olduğu için ve dahada önemlisi onlarla oraya geldiğim için sssimi çıkartamıyorum.Herşeye gülüp geçiyorum alttan alıyorum falan.Döndük Güneyli'ye deniz havuz derken yine akşma oldu.Tabi yine Gelibolu'ya gidiyoruz..hobaa ben yine hazırlandım ama isteksizim bir gidersin iki gidersin ama üçüncüye kabak tadı veriyor yani e onlarada uymak zorundayım.Düşünki sabah erken kalkıyorum kahvaltya iniyorum diyorum kimse iplemiyor onları bekliyrum saatlerce,onlar erken kalkarsa otuzkere kapım çalınıyor seni bekliyoruz çabuk hazırlan diye.Neyse akşam yine indik Gelibolu'ya yemek yiycez arkadaşım dediki ağır yemekle yiyince gece çok kötü oluyorum dün gecede kustum ben daha hafif şeyler yemek istiyorum dedi gözleme falan olabilir dedi.Eşi inatla şuraya girelim balık yiyelim buraya girelim balık yiyelm derdinde.Onunda tek derdi boğazıdır önüne yemek koy asla sesi çıkmaz ama eğer açsa resmen saldırır.Tüm dünyası yemek yemekten ibarettir.insanlar tatile gitmeden önce gideceğim yerin neresini gezsen diye düşünür o nerde ne kebapçı hani dönerci hangi dürümcü vardır diye araştırır.En son aradaşım dediki ben yemek istemiyroum sen istiyorsan girelim biyere sen ye sonra çıkalım biz başka biryerde yeriz dedi.Eşi yine anlamadı.Bu sefer arkadaşım soktu bizi biyere oturttu eşinide ve dediki ne yiyeceksen sipariş ver ye kalkalım biz ağır şeyler yemek istemiyoruz dedi.Eşi yine yumruğunu sıktı hızlı hızlı nefes aldı ben dedim tamam bunlar yine başlayacak.Eşide inatla sipariş vermedi.Sonra olay büyüdü başka yerlere geldi sen hep kendi istediğin olsun istiyorsun başkalarını hiç düşünüyosun ben senin herşeyine katlanıyorum yeter artık insanları kendine uydurmaya çalışma rahat bırak insanları şu kıza kaç gündür deediğin kalmadı(şu kız ben oluyorum)kız balık yemiyor diye insanların içinde kıza demediğin kalmadı herşeyin iyisini sen biliyorsun zaten senden başka kimse bişey bilemez blablalba...böylece devam etti.Ben etrafa bakıyorum tabi etrafta bize bakıyor daha doğrusu film izler gibi izliyor en son aradşaım eşinin suratına fotoğraf makinesini bir fırlattı.Garsonlar bile dondukaldı öylece ben içimden diyorumki yer yarılsaydı ben içine girseydim..kıpkırmızı oldum pancar gibiyim.Arkadaşım kalktı gitti bende peşinden gittim hamile kadın nereye gidiyo tek aşına bilmedği yerde.Bindi taksiye Güneyli'ye geri dönüyoruz diye neyseki para almamış yanına bendede yoktuda taksiden geri indik.Sonra gittik Gelibolu'da marinaların orda bir bara.Oturduk tabi arkadaşım sinirli sinirli eşiyle ve onun ailesiyle yaşadığı sorunları anlatıyor.Bende kuzu kuzu dinliyorum.Bahsettiği konularda haklıda.Eşinin ailesi çok ayıp ediyor.neyse bir ara dalmışım ne dediğini anlamadım nasıl yani dedim.Bana dediki anlamıyormusun aptalmısın sende şimdi şişeyi kafana fırlatırım dedi ben put gibi oldum ağzımı açamıyorum eşi arıyor açmıyor.Eşi beni arıyor banada açtırmıyor neyse sonra söyledi nerde olduğumuzu adam geldi.Arkadaşım hafif yemek olsun deyip gözleme dedi diye canı çekti sanmış gitmiş gözleme alıp getirmiş adam.Bizimki aldı gözlemeleri çatıdan aşağı hop denize attı.İş işten geçti artık bunu daha önceden yapacaktın diye.Sonra ordanda kalktık Güneyli'ye döndük ben odama çekildim uyucam diye ama nerde yan odaya kimler geldiyse sabaha kadar uyutmadılar..sabaha kadar onların sex hayatlarının tüm detayların öğrendim.Duvarlar zaten incecik kağıt gibi..Bunu bile bile okadar gürültülü yapılımı o iş..neyse sabah oldu ben zobuduk gibiyim gözler kan çanağı uyusuzum onlarda kavgalı dışarda yalnız dolanıyordu arkadşaım gittim yanına yalnız kalmasın diye beni postaladı eşimle konuşucam diye ben kahvaltıya çıktım sap gibi tek başıma yaptım kahvaltım sonra bunlar geldi barışmışlar belli halleride oturdular kahvaltılaırnı ettiler.Bir ertesi gün yine öğlen yemeğine indik Gelibolu'ya girdik biryere o yine klasik balık dedi bende tavuk istedim yanınada semiz otu aldım.Bu yine başladı onun yanına omu alınırmış bilemem ne gidermiş onunyanındna içimden saydırıyorum çok bilmiş ukala diye ama görünürde hım öylemi falan yapıyorum.Arkadaşım farketti yine karışma sen o öyle seviyor dedi.Akşam oldu arkadaşım Gelibolu'ya inmek istemedi tabi ben içteniçe bayram ediyorum.Otelde yiycez yemeği.Tabi otelin sahibide balık ikram etti ben dedimki ben balık yiyemiyorum ben kavun yemek istiyorum dedim.Bu yine başladı adama beni anlatıyo..abi buda böyle cins işte hiç bişey bilmez,balığın cennetinde yok ben onu yemem yok ben bunu yemem yapıyor.adamda karısıda tuhaf tuhaf bakarak dinliyorlar bunu.Bende kendimi 5 yaşında babasından azar işiten çocuk gibi hissediyorum tabi.Nasıl sinirlendim anlatamam sne kimsin ha kimsin demek gledi içimden ama diyememdim..nesye ..Sonrada döndük İstanbul'a..Ben bir sinirli döndümki tatilden anlatamam bir dahada çiftlerle tatile gitmekmi tövbeler olsun allah yazdıysa bozsun..Kendi kendimi yediğimle kalıyorum..ama arkdaşımda fark tmiş heralde 4-5 gün sonra arayıp dediki sen aramayınca merak ettim memnun kalmadınmı tatilden diye..e diyebilirmiyim kalmadım diye aa süperdi çok eğlendim olur öyle şeyler arada sıkma canını falan dedim..ne diycemki başka.Tatil bana zehir olduğuyla kaldı.