6 Ekim 2010 Çarşamba

Allahım Neden Ben?

Allahım bana neden böyle yapıyorsun hiçmi sevmiyorsun beni yahu.Geçen aylarda şu aşık olduğum adam beni iplemedi diye kalkıp şirkette daha önce çalışan ve hoşlandığım çocuğa seni seviyorum ben diye mesaj attım ya hani..ha işte iyi bok yedim.Çocuk şirkete döndü ama neyseki şirketin ikitellideki binasında başladı da yırttım.Amma velakin bu bile işleri karıştırmaya yetti.Çocuk galiba burdaki arkadaşına bahsetmiş durumdan.Nerden anladım bunu..Normalde benim yüzüme bakmayan arkadaşı ne hikmetse kahvaltılarda dik dik bana bakıyor resmen birşeyler biliyorum der gibi..ve bir kaç kere kaşar kankalarına bana bakarak birşeyler fısıldadığına şahit oldum.O kaşarlarda bana imalı imalı bakıyorlar.Lan bişey söyleyecekseniz gelin söyleyin bende aynen cevabı yapıştırayım ama yok söylemiyorlar sadece hafif bir tebessümle ne halt yediğini biliyorum der gibi pis pis sırıtıyorlar
Geçen gün akşam üzeri karnım acıktı.Hadi dedim yemekhaneye ineyim ordan birşeyler alıp yiyeyim.İndimki çocukda bir arkadaşıyla masada oturmuş zıkkımlanıyor.Ben elimi tepsiye attıp birşeyler alayım diye hop buda geldi hemen tepsinin başına yediklerim kesmedi beni ablaya ya bir tane daha yiyecem diye..(abla dediğide börek çörek yapan aşçı kadın)Neyse ben daha ne yiyeceğime karar bile vermeden hiç canımın istemediği birşeyi aldım parasını bıraktım ve kaçarcasına çıktım ordan.
Zaten o hoşlandığım çocuğunda boyu devrilsin...sürüm sürüm sürünsün...bana muhtaç olsun..kapımda köpek gibi yalvarsında ben onu istemeyeyim inşallah..amin...Adama o kadar dedim kimseye söyleme diye..Yememiş içmemiş hemen yetiştirmiş arkadaşına.Arkadaşıda yememiş içmemiş şirkete yaymış..Şimdi o çocukla ne zaman karşılaşsak o bana dik dik bakıyor sanki dövecekmiş gibi..Bende ona 'ah bir yanıma gelip birşey söylesende seni bir güzel paralasam millete yaydığın için' der gibi bakıyorum...Zaten benimde Allah sonumu hayıretsin.Her gece kısmet açma duları okumaya başladım.Tutar dediler deniyorum.Çıkarsa okuduğum tüm duaları aynen burda yayınlıyorum test edildi onaylandı diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder