31 Aralık 2010 Cuma

Yeni Yıl İşkencesi

Merhaba,ben yeni yıl kutlamalarından nefret eden hatta yeni bir yılın geliyor olmasından bile nefret bir insanım.Neden mi?2010...2009...2008...2007...2006...ve daha nice yıllarım hepsi birbirinin aynı.Hayatımda kayda değer hiç bir değişiklik yok.Tüm arkadaşlarım hayatlarında yol alırken yoldan kastım;terfi,zam,söz,nişan,evlilik,çoluk çocuk gibi...ben bir arpa boyu yol almayı başaramadım.O kadar çabalıyorum bir şeyler olsun hayatımda diye uğraşıp duruyorum insan üstü çabalar sarf ediyorum ama nafile.Hep yapayalnız,mutsuz bir insan olarak hayatımı sürdürüyorum.En yakın arkadaşlarımın mutlulukları için uğraşırken bir anda beynimi kemiren bir kıskançlık belirdi içimde...ama nasılım varya öleceğim kıskançlıktan neredeyse.Biri geliyor ay doğumuma az kaldı diyor.Ay ne güzel deyip sözde seviniyorum ölüyorum bir yandan da kıskançlıktan..Biri geliyor terfi aldım diyor yine benim içindeki kıskanç kadın ortaya çıkıveriyor.Biri geliyor ay biz falancayla Mayıs'da nişanlanıcaz eylülde evlenicez diyor ben laptopu kafasına fırlatmak istiyorum.Birde sanki benim bütün işim onlarn dertleriyle uğraşmakmış gibi bir hava var.Ne zaman dertleri olsa beni ararlar ama derdi yoksa aylarca aramazlar.Senin bir derdin var mı yok mu demezler.Ben derdimi anlatmaya başlayınca da 'ayy üzülme geçer gider neolcek' demezler mi deliriyorum resmen.Ulan ben sizin her derdinizi kendi derdim gibi dinleyip çözüm buluyorum bir kerede bu kız neden durgun,suskun,hırçın diye merak edin ama nerdeee....Birde benim şöyle bir huyum var beni bile illallah ettirdi.2009'da üniversiteyi bitirene kadar hep başarılıydım,hep herkesten bir adım öndeydim.Eğer biri bir şey yapmaya başladıysa ben ya o şeye çoktan başlamışımdır ya da kimsenin elde edemeyeceği bir başarıyla bitirmişimdir.Şuan çalıştığım çok büyük bir medya kuruluşu.Türkiye'deki en tanınmış gazetelerden birinde çalışıyorum ve burayı üniversiteyi okurken bulmuştum.Herkes bana gıpta ederdi.Peki şimdi ne oldu da en önde koşarken bir anda geri kaldım?Nerde hayata yaptım ya da yapıyorum.Neden bütün kapılar hep yüzüme kapanıyor.Ben istediğim şeyi elde edemezsem bağıra çağıra ağlarım,boğazım patlayana kadar çığlık atarım ve şuan yaptığım şeyde bu.Elim kolum bağlı sanki.Hiç bir şeye sahip olamıyorum artık.
Uzun lafın kısası eskiden olsa ya bu deveyi güderdim ya da bu diyardan giderdim ama şimdi yerimde saydığım yetmezmiş gibi birde kıskançlık duygusu beliriverdi içimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder