13 Aralık 2010 Pazartesi

Vol 1:Sporun 1. Haftası Bitti

 Geçen hafta başladığım fitnessa bir hafta boyunca pazar günü hariç her gün gittim.Henüz bir değişiklik var mı?yok.Maalesef fitnessda ilk bir ay zayıflama ya da incelme falan olmuyormuş.Bir haftadır mümkün olduğunca az yiyorum ki daha çabuk daha hızlı etki etsin diye ama nerde henüz bir gram bile vermiş değilim.Hoş ben bu kiloları kırk yıl ağzıma lokma koymasam yinede veremem orası ayrıda yinede şansımız birde fitnessda deneyelim dedim.Madem evimin hemen yanında bir fitness salonu açılmışsa bunun nimetlerinden faydalanmak lazım.Birde en sinir olduğum şey spor salonunda sadece kadınların olması.Sahibi,eğitmeni,spora gelenler herkes kadın.Numunelik bir tane erkek yok.Acaba yanlışlıkla tesettürlü bayanlar için olan bir spor salonuna mı gittim diyede içten içe merak ediyorum.Soramıyorumda gelen bayanların hepside tesettürlü,spordan çıkınca kafalarını bağlayıp çıkıyorlar.Sorarsam herkes suratmıa garip garip bakacak diye korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder