29 Haziran 2010 Salı

iş yeri halleri

yemin ederim şu iş yerindeki hatunların hepsini öldürmek istiyorum..özellikle bir ekip varki özellikle tüm kaşarları seçip getirmişler sanki..ekip toplanda 9 kişi 3ü erkek geri kalan 6 sı kadın..bunlardan birisi müdür yeni boşandı..diğeri evli ama şirketten başka bir oğlanla yemediği halt kalmadı bide sorsan biz arkadaşız ayağında..diğeri ben cadde kızıyım modunda azcık safcana ama özünde kaşar bi karı..diğer 40 küsür yaşında hiç evlenmemiş 2-3 kez nişan atmış bi ton aile sorunu olan bi hatun..artık durumunu siz tahmin edersiniz bunun..biri evli işindede başarılı ama nedense hatun bana kıl..yürürken bile kafam aşağıda yürümek zorundayım çünkü ruh hastası sürekli suratıma bakıyo..şirketten bi arkadaşım diyorki bigün seni yalnız asansörde falan yakalarsa vay haline..gerçektende öyle tırsıyorum kadından.yemekhanede yemek yiyorum kafamı kaldırıyorum hatun bana kitlenmiş bi şekilde bakıyo hemen arkadaşımı dürtüyorum kal gidelim alelacele yemeği yiyip kalkıyorum..diğer bir hatun fal delisi onunla aram iyidir selamı sabahı olan bi kızcağızdır ama sürekli falcılardadır..hele bi ara her öğlen yemeğinde taksimdeydik..ilk zmaanlar benimde çok hoşuma gidiyodu fal işi ama zamanla baydı bide adi adamların hiç bir dediği çıkmıyo sakın ola gitmeyin..onlara verdiğim paralara bi ev peşinatı biriktirmiştim şimdiye kadar..neyse artık o kızlada öyle falcı falcı gezmiyoruz ama gelgelelim geri kalan 5 hatun beni bitirdi bitiricek..tamam beni sevmiyosunuz bunu anlıyorum çünkü bende sizi sevmiyorum ama size sanki kocanımı elimden almışcasına bakmıyorum..40 yaşında olup evlenememiş o hatun varya benim 22 yaşında olmama fena halde kafayı takmış durumda resmen 22 yaşında olmam batıyo kadına..hangi olay olsa o daha çocuk o daha küçük bilmez öyle şeyleri muhabbeti yapıyo..yemin ediyorum bunalıma girmiş durumdayım..he bide ben bu hatunlarla çok muhatap olmam samimi bulmadığım için habire birbirlerinin kuyularını kazarlar yüzyüze gelincede ayy bugün çok güzel olmuşsun çok güzel kıyafetin ya aynı aşkı memnudaki firdevs hanımın kıyafeti ama sana daha güzel yakışmış durumundalar..işte ben bunlarla konuşmuyorum die bana habire ay sen çok suratsızsın çok çirkinsin faşan diyolar yemin ediyorum artık kendimi kadın gibi hissetmiyorum..sırf onlar yüzünden..bi insan bu kadar demoralize edilmez yahu..şirkette zaten anlaştığım bi kişi vardı oda ayrılıp ginide iyice şapa oturdum tek başımayım yemeğe bile tek başıma iniyorum..yemeği tek başına yemek nasıl bir duygudur bilemezsiniz dostlar..:(yeminle işimi sevmesem ve anamdan babamdan para istemekten utanmasam bir dakika bile durmicam ama kötü kader:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder