29 Haziran 2010 Salı

hepsinden ama hepsinden nefret ediyorum

şu şirketteki yellozlarla boğuşmaktan deliricem galiba..ya benden ne istiyolarhenüz anlamadım ama sürekli benimle uğraşıyorlar.önce sabahı anlatiyim..sabah ofise bi geldim kimsecikler yok bi lavaboya gidimde saçımı başımı düzeltiyim dedim şöle bi durdum biyerden ağlama sesi geliyo ama nasıl varya hıçkırahıçkıra tuvaletin kapısını bi açtım hani şu evli olup şirkette başkasıyla kırıştıran ama bunu inkar eden hatun varya o..ama nasıl ağlıyo ben bile üzüldüm haline iyimisin dedim iyiyim dedi..ne oldu dedi m sorma sordukça daha fena ağlıyorum dedi...tamam dedim yerime geçtim oturdum insanlar gelmeye başladı bende hala kadını düşünüyorum acaba ne olduda sabahın köründe hıçkıra hıçkıra ağlıyo diye..aradan 15-20 dk geçti bi baktım kadın yüzünü yıkamış makyajını yapmış bi şekilde dışarı çıktı hehe hihi muhaebbet etmeye başladı insanlarla..kalakaldım öylece..lan benmi yanlış gördüm kadın az önce salyasümük ağlıyodu..neyse ben öğlene kadar bunu düşünerek geçirdim gitti.öğleden sonra şirkete bilmem kim gelcekmiş kapıda karşılamak gerekliymiş bende kot pantolon giydiğim için hiç ben yapiyim bile demedim.sonra genel müdür çıktı kapıyo ee kim karşılayacak dedi..benden ses çıkmadı..kadın durduk yere sende kot giymişsin dedi..(yani bi daha giyme demek oluyo bu)sonra o 40 yaşında olup evde kalmış kız kurusuna sen karşıla dedi oda o anda kendini bi bok sandı o kadar önemli bi işki benden başka kimse yapamaz moduna girdi..halbuki oda kot giymiş kotla motla alakası yok yani bana gıcıklıkları..sonra kız kurusunun yeni boşanmış müdürünün tavrı aynen şu 'ee x'cim(genel müdür)ben kendi ekibime karşılama işleri yaptırmıyorum eskiden bu işi y yapardı diyo bunu derkende kaşıyla gözüyle beni işaret ediyo..öyleki az daha o kaş göz oynasa yer değişicek..genel müdürde dediki o burdamı şuan yok o yüzden senin ekibinden rica ettim dedi..genel müdürde çakal lafı getirmeye çalıştığı yer bu işi yapıcak başka adam göremiyorum demeye getirdi.iyice deli oldum şeytan dediki hepsinin suratının orta yerine bitane yapıştır.zaten allah vurmuş hepsine bi tanede sen vur ama yapamam..ayrıca benim işim bu değilki zaten..bu işin sahibi doğum izninde olduğu çin ben yapıyorum 1 ay sonra gelicek..3 aydır zaten anamdan emdiğim süt burnumdan geldi..artık huzur verin ya..ulan birinizin kocası kapının önüne koymuş diğerinizin kaşarlıklarını saysan bitmez ki bir örnekle anlatmaya çalışıyım bu kaşar eskiden şirketten bi çocukla nişanlıydı birlikte tatile gittiler orda başka birini buldu tatilden çocuğu yalnız gönderdi bundan ala kaşarmı olurmuş..bide şimdi sorsan kendileri namus abidesidir..diğeri zaten kız kurusu olduğu gibi fesatlıktanda içi kuruyup kalmış..yeter bee nedir benim sizden çektiğim..yemin ettim işten ayrıldığım gün hepsinin ailesine yaptıklarını bir bir ispiklicem..aşk-ı memnu neki bunların yanında..gelin burda orijinali var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder