9 Haziran 2011 Perşembe

Kargacık Burgacık

 Uzun zamandır bloga bir şey yazmıyordum ve bugün ani bir kararla hızlı bir dönüş yaptım.Kafamı kurcalayan bazı şeyler var.Daha doğru anlam veremediğim bazı hal ve hareketler var.Hemencecik konuya giriyorum.
Şimdi iş yerimde bir dönem deli gibi aşık olduğum bir çocuk vardı.Sonra bu askere gitti geldi.Çocuğun haberi bile yoktu benden ama ben onun askerden dönüşünü bile beklemiştim.Nasıl bunalımdaydım varya..Tabi 2010'dan bahsediyorum..Askerden geldikten sonra şirkete dönmeyince panikledim gelmeyecek diye ve aptal gibi Facebook'ta fake hesap açıp seni seviyorum dedim.Kendi hesabımda arkadaş listemde var ama sözde cesaret edemiyorum.Sonrasında da mal gibi kim olduğumu söylemiştim.Bir kaç gün tepki vermeyince hop hemen engellemiştim.Aradan 3-4 ay geçti.Engellenenler listeme bakayım dedim bakmaz olaymışım..Önüne gelene basmışım engeli..Nereden baksan 40-50 kişiyi engellemişim.Hadi dedim herkesin engelini kaldırayım.Tabi onunkini de kaldırmıştım.Bir gün sonra hop arkadaşlık talebi yollamış ve mesaj atmış.Sana karşı kabalık mı yaptım?neden beni sildin diye?Ya sabır çekip sen bir şey yapmadın attığım mesajdan rahatsız oldum dedim.Üzerinden 4-5 ay geçti çocuk ne bir nasılsın?diyo ne de başka bir şey..Yine dellendim bundan 3 ay kadar önce yine sildim gitti ama bu sefer engellemedim.Tabi çocuk bizim grup şirketlerinden birinde yine çalışmaya başladı.Arada birde benim olduğum yere geliyor eğitim için falan ya da arkadaşlarını görmeye.Ben bunu görünce ters ters bakıyorum ve hiiç konuşmadan yürüyüp gidiyorum.Ne konuşucam be..Beyefendi tepkisiz kalacak bende ona selam verip,nasılsın diyeceğim....yok anam babam...ben kimsenin bi taraflarını kaldıramam..Bundan 1 ay kadar önce Twitter'da baktım hesabı var yeni açmış..Gıcıklık yapıp takip etsem mi diye düşündüm..Muzurluğum tuttu sırf sinir etmek adına takip edeyim dedim.Followladığım gün mesaj atmış 'Facebook'tan siliyorsun buradan takip ediyorsun..çözemiyorum' demiş..ama gerizekalı beni takip etmediği için mesaja cevap veremedim.Bende Facebook'tan mesaj attım.Yanlışlıkla sildim ayağına getirdim olayı..Ne yapayım artık sana gıcık oluyorum o yüzden sildim deyip dengesiz imajı çizmek istemedim.Sizin binaya geldiğimde seninle konuşurum ama korkuyorum düşmanmışım gibi bakıyorsun falan dedi..bende dedim ki sana kimseye söyleme demiştim ama sanırım söylemişsin.İnsanların iğneli bakışlarına ve laflarına maruz kalıyorum o yüzden dedim.O da dedi ki sizin binada çok çok samimi olduğum iki arkadaşım biliyor falancayla filanca diye..onlar yaptıysa onlar adına özür dilerim dedi..onlar değil benim çevremden dedim..orasını bilemem falan dedi..sonrası geyikti..
Bir hafta sonrasında çocuğun doğum günüydü.Arkadaşlarımın bir anlık gazıyla hediye gönderme gafletinde bulundum ama şimdi nasıl pişmanım anlatamam.Böyle masa üstü saati gönderdim formula arabası şeklinde.Birde posta kartlarından aldım..hani şu tahta olanlardan..sözde kalıcı olsun diye..doğum günün kutlu olsun yazdım..Birde draje çikolatalardan koydum..Bak yazarken bile sinirleniyorum hangi kafayla gönderdim o hediyeyi..Ben Pazartesi elinde olur sandım ama Cuma'dan ulaşmış eline..2 gün erken gitmiş ama ne yapayım kargo erken göndermiş.Zahmet edip masamdaki telefondan arayıp teşekkür etti..Telefonda da  dedi ki cep telefonun olmadığı için buradan arıyorum kusura bakma dedi..ama etraf kalabalık olduğundan kimse anlamasın diye müşteriyle konuşur gibi konuştuğum için veremedim numaramı..Sonrasında iş mailini buldum..Grup şirketinde çalıştığımız için 1 dakikada buldum çok kolay oldu.Mail atıp rahat konuşamadığımı söyledim.O da dedi ki durumu fark ettim o yüzden kusura bakma cep telefonun olmadığı için işten aradım..dedi..ve numarasını verdi..o verince numarasını bende verdim..
E be insan evladı.. bu olayın üzerinden 20 gün geçti..Hiç mi insan nasılsın?ne yapıyorsun?falan diye mesaj atmaz?ya da aramaz..Çocuktan çıt çıkmıyor.Eskiden Facebook'da bir şey paylaştığım altına yorum yapardı beğenirdi falan..Artık onu bile yapmıyor..Resmen hayalet gibi..
Madem aramayacaktım numaranı neden verdin?verme zorla mı istedim senden?Sen verdiğin için bende numaramı verdim..Ya da hediye için mesajla ya da maillede teşekkür edebilirdin..Bunu yapsaydın..Ne demeye bana bir daha karışıklık olmasın deyip numaranı veriyorsun..bendede alıyorsun ama sonra arayıp sormuyorsun..?
Artık benden bu kadar bundan sonra senin için kılımı kıpırdatmam..Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder